petak, 17. kolovoza 2012.

Guess proslavio 30. godišnjicu na modnoj sceni

    Photo by Nikolina Šubašić 
                                                                
Poznati brand Guess, prepoznatljiv po duhovitim i seksi crno bijelim reklamama, obilježio je tri uspješna desetljeća postojanja.  Osnivači ovog osebujnog stila, spoja holivudskog glamura i francuskog šika su braća Paul i Maurice Marciano. 

Zaštitni znak ovog mladenačkog brenda su pripijene ženske traperice jer je upravo ovaj modni dvojac među prvima ponudio ispranu verziju traperica "Marylin Jean". One su se razlikovale od svih na tržištu zbog pripijenog seksi kroja kojeg su krasila tri patentna zatvarača. Taj model je dodatno proslavio brend, što dokazuje podatak da su u jednoj od vodećih robnih kuća u SAD- u rasprodane u samo nekoliko sati. 

    Photo by Nikolina Šubašić 
                                                                    
Guess u odabiru zaštitnih lica oduvijek bira zanimljiva imena i poznate svjetske modele poput Eve Herzigove, Laetitie Caste i Adriane Lime. Kampanje su provokativne i naglašavaju ženstvenost, a za njih se također brine impresivna lista fotografa koji su te dojmljive reklame snimili. 

Guess je u protekla tri desetljeća proširio svoj uspjeh i na torbe, obuću, satove, nakit, kupaće kostime, rublje i ostale modne dodatke.  Ovogodišnji jubilej obilježava reinterpetacijom Guessovih ikonskih modela u specijalnoj ženskoj minikolekciji, te rođendanskom kampanjom na kojoj ponovo pozira slavni njemački model Claudia Schiffer. U svrhu te prigode izložena je i rakošna monografija u izdanju Rizzolija koja sadrži više od 200 legendarnih fotografija.



Nema komentara:

Objavi komentar